Weather Data Source: havadurumuuzun.com

İnsanın Zamanla yaşanan ömrü

İnsanın Zamanla yaşanan ömrü, onun həyatının rəngarəngliyini yaradaraq, həyat naxışına öz həyati töhfəsini verməkdədir.
Qəlbin həyat nuru, həmişə insanlığın dərdlərinin ocağını alovlandırır..
Könül duyğularının asosial məntiqi, daima həyatın unudulmayan canlılığını üzə çıxardır.
Seadet Qerib in lirikasının həyati-ruhi duyğusallığı bəşəri varlığın həyati gedişini izlətdirir insana.
Şairənin “Ömür ” şerində daha kövrəldici hisslərlə yaşanan həyat sürəcinin gedişi , zamanı geridə buraxaraq, inssnın həyat sevdasına yön verir.

Zaman axıb gedir, Ömür tükənir,
Təqvimdə vərəqlər ,bir-bir tökülür.
Mənimlə ağlayır, yenə də payız,
Ürəkdən , ümidlər qopur-sökülür!

Duyğuların həyat enerjisi, düşüncənin fikir zənginliyini üzə çıxardır.
Insanın Zamanla yaşanan ömrü, onun həyatının fərdiliyinin açarıdır.
Təbiətin şıltaqlığı kimi, insan hisslərinin də həyat dəyişiminin rəngarəngliyi insan ruhunun həyati istəyini doğrulayır.
Səadət Qəribin lirikasının düşündürücü tərəfi, insani münasibətlərin təbiətə uyğun metafizikliyidir .
….

Nə zaman Qəlbimə bahar gəldisə,
Tələsik, özünü yetirdi payız..
Saralan duyğular xəzəl olduqca,
“Leysan yağışlar”ı töküldü,saysız!


Insanın mənəvi həyatı, onun duyğularının sirli xəzinəsidir .
Hisslərin yaratdığı həyati münasibətlər, fikir mübadiləsinin idraki fəlsəfi anlamı ilə özünün idraki-ruhi düçüncədəki yerini tutur.
Fikir duyğusallığının ictimai-ruhi xarakteri, insanın mənəvi dünyasının ruhi-psixoloji halının duyarlılığını artırır.
Səadət Qəribin lirikasının həyati psixolojisi öz rəngarəng çalarları ilə könüllərə həyat duyarlılığını aşılayır..

..

Vüsalın yolları görünməz oldu,
Fələk, yollarıma çəkib “səd”ləri.
Ürəyim bir köhnə,”məzarlıq” olub,
Nə qədər arzumun var, “cəsədləri”!

Xəyallar, insanın könül mülkünün “həyat atmosferi”dir.
Ümidlərin həyat gerçəkliyinə çevrilməsi, xəyalların sağlam ruhundan asılıdır.
Sevginin həyat alqısı, insanın ümid və xəyallarının “həyat ortağı”dır.
Səadət Qəribin lirikasının düşündürücü həyat ruhu, sağlam həyat ruhu ilə insanın fikir mübadiləsini həyata bağlayır.

“Kəfən”siz dəfn etdim xəyallrımı,
Sevgimin cücərən şirin çağında.
Hansı birisini söyləyim indi?
Hələ də qalmışam,”Hicran Dağı”nda!

Həyatın davamlılığı, insanın könül yolunun keşməkeşli yaşamının sevinci-kədəri ilə çeşidlənir.
İnsan ruhunun həyat dərdlərinin metaforası, onun həyat düşüncəsinin hikmətini anlamaqdan keçir.
Sevginin həyat alqısı, insanın yaşam döngüsünün həyati təhlilidir.
Səadət Qəribin lirikasının həyati dərinliyindəki sevginin gücü, insanın fikir duyğusallığının ictimai xarakterini üzə çıxardır.
..
Bir yol, sevinmədi pərişan könlüm,
Bir Ürək dolusu, Sözüm olsa da..
Daha vüsalına, Gümanım yoxdur ,
Sevdiyim adamda, “Gözüm qalsa” da!

..
Poeziya dünyası insanın könül dünyasının həyat işığının axtarışıdır..
Qəlbin həyat aynası, insanın fikir və düşüncəsinin hikmətini sərgiləyir.
Həyati hikmətin ecazkarlığı, insani hisslərin yaratdığı duyğuların həyat vəhdətini doğrulayır.
Səadət Qəribin lirikasının həyati kreativliyi, fikir mübadiləsinin həyata şüurlu münasibətini əks etdirir.
Şairənin könül duyğularının həyat ahəngində ,insan ruhunun həyati qayğılarının diriliyi var.
Uğurlar arzulayıram Şairə xanıma.

Hörmətlə: Nəsib Abid
Filoloq
30 aprel 2025-ci il

SƏADƏT QƏRİBİN YAZILARI

SƏADƏT QƏRİBİN KİTABLARI:

  1. SƏADƏT QƏRİB. MƏN BİR HƏYAT HEKAYƏSİ
  2. SƏADƏT QƏRİB. ONUN ACI TALEYİ


Mustafa Müseyiboğlu adına kitabxana

“ƏDƏBİ OVQAT” JURNALI PDF

“YAZARLAR”  JURNALI PDF

“ULDUZ” JURNALI PDF

“XƏZAN”JURNALI PDF

WWW.KİTABEVİM.AZ

YAZARLAR.AZ

===============================================

<<<< WWW.YAZARLAR.AZ və  WWW.USTAC.AZ >>>> 

Əlaqə: Tel: (+994) 70-390-39-93   E-mail: zauryazar@mail.ru

Top